şi site-ul alternativ…

Ne-am mutat şi pe greaca.wordpress.com

şi am început să lucrez şi cu Vasile, mai ales cu Vasile.

7 răspunsuri

  1. cind scriu noua adresa ma trimite tot aici. Ce pot sa fac sa intru pe noua adresa?

  2. greaca.wordpress.com

    site-urile seamana, dar sint diferite de fapt.

  3. mai este site-ul acesta available daca inchide-ti ” patratosu”?

  4. da. Cristina, rămîne!

  5. Buna ziua!
    Sunt foarte interesata sa deprind limba greaca veche. M-am bucurat cand am gasit blogul d-voastra dupa care m-am intristat cand am vazut ca nu am acces la fisierele audio. Cineva? Poate sa-mi dea si mie parola? Va rog? 🙂

  6. Va multumesc pentru raspunsul prompt!
    Pot sa sper ca se intampla curand?

Lasă un răspuns

